Taiteiden yö Raisiossa

ke 12.6. klo 17.00

Raision kirkko

Taiteiden yönä tapahtuu Raision kirkossa ja kirkkomaalla paljon erilaisia asioita. Klo 17 lähtien kirkossa on mahdollista käydä osallistumassa yhteisötaideteoksen tekemiseen. Aiheena on "Kirkko olkoon niin kuin puu". Omatoimisesti voi kirkkomaahan käydä tutustumassa valokuvasuunnistuksen mukaan. Myös Taivaskupla kirkonmäellä. Sanoita lapulle huolesi tai kiitoksesi ja jätä Taivaskuplan kyytiin. Taivaskupla vie rukousaiheesi eteenpäin rukoiltavaksi. Myös mahdollisuus pieneen nostalgiaan ja palaamiseen ajatuksissa vuoteen 1974, jolloin Raisiosta tuli kaupunki.
Klo 18 suvi-illan hartaus kutsuu hiljentymään ja laulamaan yhdessä alakappelin kainaloon. Klo 20 kirkossa Suvi-illan säveliä -konsertissa Pyhän Martin Laulajat ovat kesäisissä ja yöllisissä musiikkitunnelmissa. Sydämellisesti tervetuloa!

.
  • Nuorille Nuorille